sobota, 30 czerwca 2012

Rozdział 2

stoją przed...przed...przed...Harrym Stylesem ! Aaaa-pomyślałam
-hej jestem Maja to jest Alan mój brat a to Alex-powiedziałam pakazując na nich
-ja jestem Harry-powiedział-miło mi
-mi też-powiedziałam po czym Każdy podszedł do Harrego i się przedstawił
-a więc teraz będziecie tu mieszkać tak?-zapytał
-tak-powiedzieliśmy równocześnie
-to super...-powiedział -przepraszam was ale ide się przebrać
-spox-powiedziałam a on poszedł na górę
-aaa...-zapiszczałam cicho
-to Harry Styles -powiedziałam równocześnie z Alex Mówiąc to do Alana
-no i co ?
-no i co? To Harry Styles Z zespołu ONE DIRECTION- powiedziałam
-aaa...teraz rozumiem. Głodny jestem-powiedział
-zaraz coś zrobię -powiedziałam-ale pójdę się spytać Harrego czy też nie chcę
-ok-powiedziała Alex
wstałam i poszłam na górę. Jego pokój był na samym końcu. Niepewnie zapukałam i lekko uchyliłam drzwi-mogę we...
zobaczyłam Harrego w samych bokserkach lekko się rumieniłam
-dobra nie będę ci przeszkadzać-powiedziałam i chciałam zamknąć drzwi
-nie. Wchodź-powiedział a ja niepewnie weszłam
-chciał byś zjeść z nami kolację ?-zapytałam
-bardzo chętnie zjem z wami kolację powiedział zakładając bluzkę
-ok to już ci nie przeszkadzam- powiedziałam i wyszłam zeszłam szybkim krokiem z dół w kuchni czekali na mnie już głodni wariaci ja ich ominęłam bo nie chciałam im mówić co zobaczyłam i zaczęłam szukać produktów na naleśniki. Akurat znalazłam wszystko po 25 min skończyłam zrobić naleśniki kazałam Alex i Alanowi nakryć do stołu.. Poszłam na górę po Hazze uchyliłam lekko drzwi akurat siedział przy laptopie.
-Harry kolacja!-krzyknęłam bo by nie usłyszał
-już idę-powiedział i wyłączyła laptopa. Zeszłam na dół po czym poszłam do kuchni
.założyłam na duży talerz naleśniki i zaniosłam na stół akurat wszyscy już siedzieli. usiadłam między Alanem a Harrym
-smacznego...obyście się otruli- powiedziałam a wszyscy zaczęli się śmiać
-a co aż tak nie dobre robisz jedzenie-zapytała Alex
-chyba dobre-powiedziałam dumnie po chwili każdy zaczął jeść po 20 min byliśmy najedzeni. Wszyscy podziękowali za kolacje i poszli do swoich pokoi oprócz mnie ja sprzątałam po kolacji włożyłam wszystko do zmywarki i także poszłam do siebie. Przebrałam się po czym usiadłam na łóżku i łączyłam mojego nowego laptopa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz