niedziela, 1 lipca 2012

Rozdział 3

włączyłam mojego nowego laptopa po czym weszłam na tt potem na fb pisałam dużo z przyjaciółmi z Polski szybko czas mi minął. Gdy spojrzałam na zegarek zdziwiłam się ponieważ był godzina 20:01 a taty nadal nie było. Po paru min usłyszałam pukanie.
-mogę wejść-zapytała Alex
-tak-powiedziałam a ona weszła. Wyłączyłam laptopa.
-nudzi mi się choć może przejdziemy się zobaczymy okolicę ?-zapytała Alex
-no nie wiem a jak się zgubimy-powiedziałam
-to się zgubimy. Twój tata, Alan lub Harry będzie nas szukał-powiedziała po czym zaśmiała się
-no doba ale muszę się ubrać powiedziałam
-ok. ja też pójdę się ubrać. Za 5 min na dole-powiedziała i wyszła z pokoju. Wstałam po czym założyłam buty i płaszcz wzięłam telefon i szybkim krokiem wyszłam ponieważ już byłam spóźniona. Z tego pośpiech wpadłam na Hazze
-przepraszam nie zauważyłam cię-powiedziałam wstając z Harrego
-nic się nie stało. A gdzie się tak śpieszysz?-zapytał
-idę z Alex zwiedzić okolicę- powiedziałam
-a tak w ogolę to znasz ją-powiedział
-nie...ale jak się zgubię z Alex to albo Alan albo Tata lub ty będziecie nas szukać-powiedziałam
-aha to bardzo fajny plan. Dobra słyszałem że się śpieszysz więc leć-powiedział i poszedł w stronę swojego pokoju
-to pa
-pa...
zbiegłam na dół Alex już na mnie czekała
-to co idziemy- powiedziałam i poszłam w stronę drzwi. Wyszłyśmy i poszłyśmy w stronę parku. Gadałyśmy i wszystkim i o niczym aż w końcu Alex zapytała
-i co Harry ci się podoba?
-nie...-powiedziałam-tak...
-czyli tak...bo ty się mu podobasz
-tak..skąd wież-zapytałam
-gdy byłaś u siebie w pokoju gadałam z nim powiedział że podobasz mu się ale musiałam mu cięgle powtarzać czy mu się podobasz aż w końcu powiedział że mu się podobasz
-jej...ja mu?-zdziwiłam się
-aha...-powiedział-dobra choć do domu bo jest już 22:00
-już 22 dobra to choć bo tata już pewnie jest w domu i się martwi-powiedziałam i szybkim krokiem poszłyśmy do domu po 10 min byłyśmy pod domem. Jako pierwsza weszłam ja a za mną Alex.
-już jesteśmy- krzyknęłam
z salonu wyłonił się Harry
-jest już tata-zapytałam go
-tak-powiedział a za niego wyłonił się tata
-tata ! -krzyknęłam i pobiegłam do niego przytulając go
-cześć córciu..-powiedział-Cześć Alex-powiedział i przytulił także Alex
-dzień dobry panu-powiedziała Alex
-chciał bym wam przedstawić Anne-powiedział do Pani który przyszła po chwili do nas
-dzień dobry nazywam się Maja a to jest Alex moja przyjaciółka-powiedziałam
-dzień dobry-powiedziała Alex
-cześć dziewczynki dużo o was słyszałam. Ja jestem Anna-powiedziała po czym podała do nas rękę i się z nami przywitała
-słyszałam że ma pani jeszcze córkę prawda ?-zapytałam
-tak...ale pojechała do swoich dziadków-powiedziała Anna
-aha...dobra to my lecimy do pokoju...pa wam-powiedział i poszłyśmy do swoich pokoi.
Weszłam do swojego a Alex do swojego. Zdjęłam buty i płasz po czym poszłam do szafy i wyjęłam piżamę wxiełam ją i poszłam do łazienki po 40 min byłam już umyta i ubrana poszłam do pokoju była już 00:09 pm położyłam się spać po chwili zasnełam.

Rano*
obudził mnie czyiś hałas
-Maja...Majaaaa...Maja !-krzyknął
-spadaj-powiedziałam-daj mi spać
-ale...-powiedział-ale...twój brat musiał wyjechać do Polski a rodzice są w delegacji więc przez 3 miesiące będziemy we 3
otworzyłam oczy i zobaczyłam Harrego Który patrzy się na mnie
-jak to dlaczego Alan pojechał do Polski -powiedziałam głośno
-nie wiem powiedział że musi wyjechać
-aha...-powiedziałam po czym wstałam podeszłam do szafy wybrałam ciuchy na dziś i weszłam do łazienki po 20 mi byłam ubrana i umyta wyszłam z łazienki i zobaczyłam że Harry nadal jest w moim pokoju i jeszcze do tego przeglądając mojego laptopa
-co tam ciekawego znalazłeś że tak się uśmiechasz i patrzysz do mojego laptopa-powiedziałam podchodząc do niego
-to..-powiedział i pokazał na laptopa w którym były moje zdjęcia jak byłam mała.-słodka wtedy byłaś
-czyli teraz słodka nie jestem-powiedział i wystawiłam mu język
-nie powiedziałem tak-powiedział
-ale pomyślałeś-powiedziałam i zrobiłam obrażoną minę - co na śniadanie?
-nie wiem-powiedział wstając-a co byś chciał?
-nie wiem-powiedziałam
-to zaraz coś zrobię-powiedział po czym wyszedł z mojego pokoju i skierował się do kuchni po chwili zaczął coś gotować. Ja poszłam do pokoju Alex powiedziałam jej o wszystkim że rodzice wyjechali w delegacje i Alan do Polski. Gadałyśmy jeszcze przez chwilę aż do pokoju wparował Harry
-Śniadanie gotowe Panie-powiedział dumnie i wyszedł a my padłyśmy ze śmiechu na podłogę po chwili ponownie wszedł
-śniadanie-krzyknął -bo zjem je sam
-a co jest Panie Styles- powiedziałam śmiejąc się
-jajecznica+deser Panno Black-powiedział znowu dumnie
-lecę-krzykneła Alex po czym szybko pobiegł do kuchni
-a ty panno Blac? Idzie pani na śniadanie-powiedział
-niestety tak-powiedziałam i wyleciałam z pokoju do kuchni a harry tylko się zaśmiał
zjedliśmy śniadanie po czym podziękowałyśmy za nie.
-ej...może byście chciały poznać resztę one direction-zapytał
-jeszcze się pytasz? Jasnę też chcemy-powiedziałam
-no to za godzinę na dolę ok
ok- powiedziałyśmy równocześnie







Moje ubranie:
                                                    ubranie Alex:


8 komentarzy:

  1. Boski blog. < 3 Oby Maja była z Harrym . ; * Kocham . ; D Zapraszam do mnie:
    you-are-my-kryptonite-1d.blogspot.com
    do-not-forget-about-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam nadzieję, że Maja będzie z Harrym. Trzymam za nich kciuki : D
    Zapraszam do mnie http://www.liveiloveit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że Maja będzie z Harrym

    Wpadnij do mnie jest 3 rozdział http://whilelivewereyoungonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam, dopiero zaczynam :D
    http://everythingaboutyou-od.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest po prostu cudowne.!:D Fajnie piszesz co bardzo pomaga w czytaniu. ;) Nie piszesz długich opisów i piszesz proste dialogi, dzięki temu nie zanudzasz . ;) Wielki + dla Cb. ; * I trzymam kciuki za Maję i Harrego. xd
    Czytelników i oczywiście autorkę opowiadania. ; *
    Zapraszam do mnie również na opowiadanie o 1D. :D

    http://opowiadanieonedirection.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam nadzieje, że Maja będzie z Harrym ;> świetny blog!
    Zapraszam do siebie: www.1directiondreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech będzie z Harrym *O*
    On jest taki sexy *_______________*
    Zapraszam xx http://momma-made-me-the-way-i-am.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz bardzo mi się podoba no ale mogłabyś częściej dodawać rozdziały :(
    ;D

    OdpowiedzUsuń